Surprise

För den som inte märkt det än så kan jag ju påpeka att jag har ändrat om färgtemat på mina lilla blogg.
Kände att det var dags för en förändring, och för att jag inte kände mig lila längre.

Satt och tänkte länge (läs sure) på vad jag skulle ha för header när jag kom på att jag tar det som representerar mig.. Haha. Skor, klänningar/kläder, bakning och goda drinkar. Det bästa från alla världar.

Plus att de söta muffisarna ser så goda ut. Vill prova att göra med riktig frosting nån gång.


Kommentarer
Victoria

Hihi.. fnissade lite för mig själv. jaaa de stämmer verkligen.. Klockrent!! =)

Puss

2008-11-13 @ 00:13:55
URL: http://vickanssecret.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0