Tjejmys

Det har varit en riktigt härlig helg sprängfylld med mat och tjejmys.
Men jag är inte riktigt van vid det längre.

Nu sitter jag här på äcklig måndagsmorgon och är såå sjukt trött, känns som rena torsdagen igen. Har sovit lite dåligt i helgen, dels för att jag sov i ovan säng med ovant sällskap och dels för att jag blev väckt på osköna sätt.

Det kändes lite tråkigt att gå på tåget och se Cam och Helena gå iväg. Ville stanna, eller egentligen inte, men ville fortsätta umgås. Nästa gång blir det hos mig! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0