Äntligen frisk

Det värsta med att vara sjuk är att jag drömmer mycket mer än vanligt. I natt lyckades jag klämma in två. Båda var skumma på sitt egna lilla sätt. Den ena var att R och D blev skadade och att vi plockade äpplen. Den andra var jag och handlade mat i Örebro med pappa fast det var inte Örebro och sen satte vi oss på bänken nedanför kassan och åt en sallad. Fast vi blev tillsagda flera gånger att det fanns ett bord lite längre bort.

Skummisch.
Plus att jag tydligen lät i sömnen, ynkligt som att jag hade ont hela natten. Stackars Johan.


Kommentarer
Sofia

kom och hälsa på oss nu dåå :) vi vill fika på java haha! hoppas allt är bra med dig! puss

2008-09-01 @ 11:47:10
URL: http://sofiaalfredsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0