Hemmafest

Helgen va riktigt kul.
Spenderade lördag förmiddag i soffan tillsammans med Carrie och de andra i SATC. Älskar mig shoe-box!! Sedan åkte vi till A. Hämtade upp nio pizzor på vägen. Inte alls glupska =)

Va riktigt kul. Har ju inte sett de flesta killarna på flera år. Vissa på typ tio år. Så det blev mkt catching up. Och många nya ansikten i alla tjejer. Framförallt de som jag hört talas om länge och som jag bildat mig en bild om. Men det va riktigt kul. Festen hade allt... mat, tal, soffhoppning och lamppendling. Och jag fick ett löfte om en striptease utan dans. Det funkar. Så länge kläderna kommer av =) Fick mig lite att tänka på strippan i Öret. Hehe jag och H är fortfarande lite oense om hur mkt vi faktiskt blev erbjudna för att strippa. Jag säger 14,000 och hon säger 14,000 per person. Hmm mkt pengar iaf.
Nu har jag så mkt skvaller som jag vet att M bara läääängtar efter att få höra. Får se vem som bryter först, jag eller hon.

Fick ett erbjudande om att spendera nyår i fjällen. I'm there!



Kommentarer
Helena

Haha, okej då! Ärligt talas så minns jag inte.. mer än att det var för dåligt betalt för att ens fundera på det :P



När du väl uppdaterar då uppdaterar du allt och lite till på en gång ;)



Och by the way... Du kommer nog att få höra mitt eviga tjat om SSK ändå ska du se.. Du behöver inte va orolig ;)

2008-09-16 @ 17:59:35
URL: http://heenamedl.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0