Hjärtat rusar

Fick precis samtal från Jocke. Jag visste att de skulle bestämma sig idag så jag anade lite när jag så namnet i displayen. Men ändå kom allt som en chock. Jag ville skrika, jag ville hoppa..!!

Vi vann! Vi vann verkligen.

Vi skämtade om det flera gånger att 3000 kr var inte skulle sitta fel men nu är det verklighet. Henrik från KPMG hade precis ringt och sagt att vår uppsats, VÅR, vann. Och att den var riktigt bra!

I love life!!!

Så nu är det fördrink på Bishop och sen middag och prisutdelning på slottet redan på torsdag. Så Örebro here I come!


Kommentarer
Helena

Grattis vännen! :) :) :)



Klart du får sova hos mig..! Puss

2008-09-23 @ 19:45:32
URL: http://heenamedl.blogspot.com
Nahal

Jag är så glad för din skull! Och så stolt över dig =) That's my girl. Now go give'm Hell ;P

2008-09-24 @ 12:45:01
URL: http://www.autumnfrost.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0