Lite krångligare, lite bättre

Precis pratat med A. Vi sågs snabbt igår när jag skrämde bort honom.
Nu ringde han och va sjukt nyfiken för hur det gick igår, och jag vet att H är det med. Men så kom han också med det mest krångliga förslaget hittills. Jag sa att jag ska skjutsa Johan till Sumpan imorrn innan de ska gå till matchen så vi kan gå på systemet först varpå han rabblade upp allt han hade köpt hem redan. En heeeel del. Kände mig viktig som ingick i den utvalda skaran som var inbjuden att dela på det.

Sen tyckte han att jag skulle ställa min bil hos honom, ta hans bil hem. Sen tar Johan vår bil hem och så kör vi hans tillbaka på kvällen och hämtar de tio förbeställda pizzorna på vägen. Inte alls krångligt =)
Ska bli kul att träffa alla igen och att umgås med A.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0