Min axel är din

Jag lider med stackars K.
Ringde henne igår och ville se hur det va med henne för att hon aldrig ringde tillbaka. Och fick då reda på att hon åkt ner till Frankrike där henne mamma låg på sjukhus. Med en blödning i hjärnan. Önskar så att jag kunde göra mer än att erbjuda min axel och telefontid.

Jag kommer ihåg hur hemskt det var när ambulansen kom och hämtade pappa mitt i natten. Och man inte får gråta för att vara stark för mammas skull. Istället gick jag ut iförd nattlinne i vinternatten och låtsades söka efter ambulansen. Hemskt. Så hjälplöst!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0