Ooopps.. I slipped

Igår var en stor dag för två stooora människor. Iaf i mina ögon.
Enligt många andras är A inte så stor.

Andy och Vicks fyllde år igår. Och tydligen blev han as pissed för att jag inte hörde av mig på hela dagen. Det va lite sjukt med tanke på att jag har reminder på datorn om hans födelsedag plus om fikan ikväll. Har tänkt på det en massa men ändå helt plötsligt försvann det ur hjärnan och igår kväll kom jag på det igen och skicka ett sms.

Sen fick jag höra idag av mams att han hade varit assur för att jag inte ringde. Sorry darling. Men vi ses ikväll så då ska jag säga det in person istället.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0