Teknisk.. me??

Jag vet inte varför min mamma tror att jag är hyper teknisk bara för att jag läste en kurs i webbdesign i skolan och kan förstå intruktioner på webdesignskolan och leka med en bloggdesign.

Det betyder iaf inte i min värld att jag kan starta en sida där folk kan lägga upp bilder. Får väl starta en picbox annars så kan folk göra sina bilder utbyten där och skriva lista och sånt här på bloggen.. Eller starta en ny. Eller jag vet inte men sååå tekniskt är jag ju inte. Får väl fundera på det. Sa det till Johan och han sa blankt nej. Haha allt extra arbete är han för lat för.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0