Väntans tider

Om mindre än tolv månader.
Hoppas och håller tummarna!

Nu har jag något annat att se fram emot än bara jul. Men den drar ihop sig och jag vet redan en present till J. Kan vara för att han sa det rakt ut. Hehe har slutat med de subtila önskningarna. Det funkar inte. Jag har också sagt vad jag vill ha så nu hoppas jag att jag får det också. Ganska kul att när vi gick på MQ igår drog han händerna över ett par randiga Bläck t-shirts och sa "jag tycker om Bläck" och jag svarade bara att jag vet. Haha vaddå subtilt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0