Anniversary

I helgen har vi vår årsdag, den 4 maj 2006 blev jag den lyckligaste flickvännen, som den 25 juli kommer bli lyckligt gift med den underbara mannen som kan allt om mig.

Vi ska inte ha presenter kom vi fram till eftersom vi behöver spara alla pengar vi kan till bröllopet. Istället blir det en middag ute och kanske en bio. Jag föreslog ett miljöombyte. Kanske kan prova ett nytt hotell som research till b-natten.

Känns så sjukt att det redan är maj. Om bara typ två ynka månader är jag Mrs. och kommer vara världens mest lyckliga brud. Är så glad att jag fann min älskling, vad skulle jag göra utan honom. Han blev lite mallig igår när jag försökte öppna en cola flaska (tack H för att du lämnade den). Jag sträckte fram den så flinade han när han öppnade och sa att nu var jag väl glad att han var hemma. Såklart. Tycker om att vara lite beroende ibland. Även om jag tycker mitt system med ett pastaslev för att få ner bunkar funkar bra.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0