Äntligen hemma

Igår var jag iväg med mamma och pappa och kollade på skor.
Hittade ett par söta espadrillos. Så nu får sommaren komma.

Sen hem till villan för att hjälpa till att hänga tavlor och sånt.

Va så mysigt att komma hem sen. Min älskling var äntligen hemma. Nu får han inte åka nåt mer utan att jag följer med. Känns så konstigt, det är så sjukt svårt att skiljas från honom sen får jag stunder när jag saknar honom mer än någonsin men vissa stunder är jag lite likgiltig. Men det var mysigt att få sitta i hans armar igen, känna hans underbara parfym och ha någon som låg och höll om mig hela natten lång.

Plus att jag fick en massa presenter! Sånt tycker jag om. Fick två olika sorters choklad utifall jag inte skulle tycka om den ena. Du känner mig för väl min älskling. Sen fick jag även en god ny Gucci parfym.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0