Jag vill bara vara

I helgen förärades jag av ett besök från Helena.

Det blev en rätt intensiv helg. Vi spenderade mesta tiden på stan och shoppade och fikade. Har hittat vårt nya ställe. Det är inget Java eller Bara Vara men sjukt god mat och rolig utsikt.

Det var skönt att han bästis på plats. Känns så skönt att vara med någon som man bara kan sitta bredvid, man behöver inte prata man kan bara vara. Vi spenderade många timmar sittande bredvid varandra, något som jag saknat. Förr satt vi ofta hos varandra och tittade på Desperate och sånt. Saknar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0