Så bra

I fredags åkte vi ut till landet för årets kräftskiva.

Fredagen blev sen och händelserik haha. Killarna satte i system att supa Anders under bordet och de lyckades ganska bra. Runt tolvtiden ramlade han in i sängen och somna. Strax efter försvann Ted in i sängen. Han var rolig han, hans mobil ringde då sa han åt Tommy att svara. Hmm, hur tänkte vi där.
 
På lördagen blev riktigt bra väder så vi åkte ut till badön och låg där och solade i flera timmar. Sen var den en lite slagen kräftskiva. Alla var lite trötta sen fredagen. Vi hade väldigt roligt åt lilla Teddan som sa att han åt allt på kräftan men lämnade alla klor. Som Natalie skällde ut honom för och åt upp dom. Direkt efter middagen däckade han på Joannas axel.

Jag tror att Andreas har sett liite för mycket på japansk TV-show. Han skulle leda Så ska det låta men var mer japansk än Peter Harrysson. Riktigt roligt. Han hoppade runt och dansade som en tok.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0