Jag räddar julen

Jag har sett reklamen överallt. Rädda julen, rösta på din favorit i Aladdin asken. Det är en ganska dålig omröstning egentligen eftersom alla har olika favoriter. Medan de flesta vill ha bort samma. Jag äter aldrig den mörka med ägglikör, körsbärslikor eller romrussin. En av dem skulle lätt få försvinna.

De enda jag vet som faktiskt äter dem är min mormor, morfar och min pappa. Alla andra i min familj avskyr dem och kastar dem för att komma in på nästa lager.



Sist när de ändrade i asken tog de bort min favorit så jag är lite skeptisk nu när ännu en förändring ska ske. Men varför inte rösta egentligen. Bättre att rösta på en god än att riskera att en äcklig likörchoklad får stanna. Men det kanske bara är jag som tycker så!?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0