Nytt år, nya förutsättningar

Bara en dag kvar. Sedan är det slut på 00-talet.

Det här året har gått så otroligt fort. Känns som att det inte ens har börjat. Mycket har hunnit hända också. Jag är numera fru, likaså underfina Caro. Vi har skivdebuterat med Caro och Barnkören. Vänta bara tills den släpps på radio. Ankie har blivit förlovad. Camilla har blivit med katter och renovera en hel lägenhet. Andreas har flyttat till en ny lägenhet. Heenisen har börjat jobba. Ja en massa har verkligen hänt.

Imorgon tänker jag ha på mig detta, tror jag. Långklänning känns väldigt passande nu när det är sjukt kallt. Säkert 20 minus idag. Burr.


Klänning: HM
Halsband: Sophie by Sophie
Armband: Rebecca
Skor: Jimmy Choo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0