Sauna

Gick hem till Tankie igår och badade i bastu i deras källare. Så himla härligt. Nu försvann lite julfett från kroppen. Så skönt nu när vi bor så nära, bara Tornparken mellan oss. Skyndade hem och duschade och sen tillbaka igen för lite Guitar Hero. Var min första gång någonsin så jag sög verkligen och hade sjukt ont i armen efteråt.

Men blev nöjd och glad igen efter att ha fått lite mat. Vi gick alla ner till Foodcourt och åt gof mat och skrattade en massa massa. Så sjuka fyllehistorier det finns.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0