Be my Valentine

Eftersom det snart är Alla hjärtans dag tänkte jag passa på att skicka ut en hälsning...

Till mina underbara vänner.

Helena, finns alltid där när man behöver dig. Och tackar aldrig nej till ett Java besök. Och är alltid solidarisk, även när det gäller att bli illröd som en skållad hummer i solariet. Vi har varit omöjliga att separera från första början, och jag är så glad att det inte ändras trots några tjugo mil emellan.

Nahal, enda sedan högstadiet har du funnits vid min sida och hjälpt mig hitta rätt vägar. Även om jag ibland inte förstår ditt val av umgänge eller hobby. Men jag skulle inte byta bort våra stunder mot något.

I cho-cho-choose you!


Kommentarer
Helena

Sötaste bästaste vännen! Vet inte vad jag ska säga så stannar nog där. :)

2009-02-12 @ 19:25:50
URL: http://heenamedl.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0