Eulogy

Som väntat fick Heath Ledger pris för sin bi-roll. Jag tyckte det var bra för han var så fantastisk i sin rollprestation. Typiskt också, han som var nr 2 på min "få-vara-med-om-vi-ses-lista".
          

Han är ju typ en av anledningarna till att jag är svag för australienare. Kommer ihåg hur mycket jag och Nahal älskade att kolla på 10 orsaker att hata dig och En riddares historia när vi var yngre. Hälften för att de var roliga filmer och hälften för att det fanns något att vila ögonen på.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0