Hysteri på hög nivå

Är det bara jag som inte alls hänger med i Schlager hysterin?



Jag tycker verkligen inte om den typen av musik. Men ibland kan jag komma att gilla låtarna mer eller mindre i efterhand när de spelats ett tag utanför festivalen. Men i lördags kom jag förbi SVT mitt i EMD's uppträdande och jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta. Sen såg vi början av Mikael Rickfors sång och det kändes bara som Vingar fast med en lite annan melodi.

Varför kan inte vi göra som alla andra länder och bara ha en tävling? Varför måste det hålla på i flera månader?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0