Noll koll

Kollade på Lyxfällan igår.
Det är helt sjukt hur lite koll folk kan ha, fast dom egentligen har det. Snurrigt?

En som tar sms-lån och vet typ exakt hur mycket det kommer att kosta med avgifter och ränta men som inte kan se konsekvenserna av det. Hur går det ihop sig?

Sms-lån måste vara den sämsta uppfinningen för alla utom för kreditbolagen. Det värsta tycker jag är att de marknadsför sig på ett sätt som lockar ungdomar. Har du inte råd med jeansen du vill ha, ta ett sms lån och betala tillbaka nästa månad.


Kommentarer
c a s p e l i h n a

Hur vill du fira Alla Hjärtans Dag??

Är du den typen som vill få massa fina, gulliga presenter.. eller föredrar du en frukost på sängen??

Jag vill gärna höra du vill ha det på Alla Hjärtans Dag!

2009-02-13 @ 08:26:56
URL: http://caspelihna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0