Säg att du älskar mig....

Nästa helg är det alla hjärtans dag.

Brukar inte tycka om den här helgen. Känns så tråkigt att ha en speciell dag som måste uppfyllas, det är roligare med mer spontana saker. Som blommor när man kommer hem, en middag ute eller frukost på sängen.

Men iaf, jag fick ju en spa weekend i julklapp så vi tänkte ta två flugor i en smäll och ta det nästa helg. Ska bo på hotell en natt i Stockholm, äta femrätters på en av Melkers restauranger, Le Rouge, och sen få massage och ansiktsbehandling. Looove it!

                     

Ser fram emot att dricka champagne på rummet, hotellfrukost och en mysig helg med min älskling!


Kommentarer
Anonym

Haha eller hur!? Välkomna till jorden! :)



Min fundering är hur man skulle reagera om någon sa så till en..?

2009-02-05 @ 19:16:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0