Shopping på en torsdag

Igår hittade jag ett par superfina stövletter på Mixage. Så jag gjorde en Johan...
Jag kollade på dom, provade en, bad om den andra. Provade, kollade och köpte. Tror inte jag var där inne mer än tio minuter. Men de är såå snygga. Provade de med en massa klänningar igår kväll för att ta reda på vilken jag ska ha imorgon kväll.

Landade på en kungsblå tubklänning med ballongkjol, de nya stövletterna och svarta strumpbyxor.

Men jag gjorde "viktiga" saker också. Jag tog en tripp till MQ och köpte Johan två nya skjortor och en ny slips. Han behövde verkligen det. De var väldigt uppskattade. Även om hon i affären inte blev så glad att jag ville ha två paket, hon suckade lite medan hon slog in dom.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0