Smart uppfinning?


Vet inte riktigt vad jag ska tycka om det här. Se själva.

Jag skulle nog inte vilja använda en sån här grej. Känns inte helt fräscht. Och vad ska man göra med den sen. Lämna den i papperskorgen på toan? Ska man ta med sig den ut på krogen i lilla väskan?

På nyår hade vi tjejer en liten diskussion om hela det här med tamponger och menskoppar. Jag skulle aldrig i mitt liv känna mig fräsch med att använda en menskopp. Jag bryr mig inte om hur mycket bättre det är för miljön. Jag vill inte ha en kopp uppstoppad där. Jag vill ha något som jag kan använda en gång och sen kasta. Känner mig redan så ofräsch under den veckan. Behöver inte göra det hela värre.

Iaf, så kom vi fram till att de flesta vi visste som provat koppar var lite bohemiska av sig. Och jag kan tänka mig att den kategorin passar in här med. Jag känner mest att jag inte bryr mig så mycket. En massa papper och halvt ståendes brukar funka för mig.



Kommentarer
Anonym

Haha är det ett skämt!?



Jag skulle aldrig i mitt liv använda den. :P

2009-02-12 @ 19:28:21
Helena

O så kom namnet inte med som vanligt haha

2009-02-12 @ 19:28:42
URL: http://heenamedl.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0