Vad finns det?

Jag antar utmaningen från Helena och testar...

Det är sjukt svårt på J kan jag säga.

Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn och man får inte skriva samma sak två gånger.

1. Vad heter du?
Joanne
2. Ett ord på fyra bokstäver: Juck
3. Flicknamn: Josephine
4. Pojknamn: Johan
5. Yrke:  Juvelare
6. Färg: Jeansblå
7. Klädesplagg: Jeanskjol
8. Mat: Jordgubbscheesecake (efterrätt är en maträtt)
9. Sak i badrummet: Jordfelsbrytare
10. Plats/stad: Jokkmokk
11. En orsak att vara sen: Järnvägsfel (SL)
12. Något man skriker: Jävla skit!
13. Film: Jawbreaker
14. Något man dricker: Jose Cuervo Tequila
15. Band: Jack's Mannequin
16. Djur: Jordekorre
17. Gatunamn: Järnvägsgatan

18. Bil:
Jaguar
19. Sång: Ja må han leva!
20. Aktivitet med mer än en deltagare: Judo


Prova själv. Inte det lättaste...

(Fick lite hjälp av Johan...)



Kommentarer
Helena

Haha visst va det roligt, men rätt svårt.. Tog en stund innan jag ens kom på handduk i badrummet. Man tänker liksom inte så :P



Saknar!

2009-02-27 @ 23:11:01
URL: http://heenamedl.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0