Örebro dagen

Hade en underbar helg i Örebro med Helena.

På fredagen fixade vi mat och drack lite vin och pratade långt in på natten. Sen kom Mattias hem och berättade lite "skvaller" som fick att ligga dubbelvikta av skratt. Haha.

Lördagen spenderades på stan, shopping och fika. Träffade på Charlotta o Jocke, kul att pratas lite även fast det var i superspeed. Avslutade dagen i solariet. Med blandad resultat. Vi fick megavita ringar runt ögonen och var illröda i hela ansiktet. Så det blev ingen utgång den kvällen. Fick ta en hemmakväll i soffan framför sämsta Wallander filmen.

På söndagen gick vi och åt lunch på Java innan vi gick till tåget.

Hela helgen har kantats av en massa skratt, det finns för roliga människor i Örebro. Och alla har så lustiga saker för sig.
Tack för en underbar helg bästis.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0