Öret here we go

På fredag åker vi till Öret, igen!

Fast det här gången är det helt annorlunda, vi kommer inte att spendera någon tid alls på campus. Känns lite konstigt. Har ju spenderat tre år på campus och nu ska vi inte ens vara i närheten. Men istället får jag bo i Helena och Mattias nya lägenhet, ska bli spännande att se den. Har bara sett den planritning som Helena ritade åt mig.

En hel helg av tjejsnack, shopping och fika! Jag längtar. Framförallt till tjejsnacket, behöver lite Helena terapi. =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0