Shoppping

När inte min Helena är här får jag ta en stand-in. I lördags åkte jag och Johan runt stan lite och köpte lite behövliga saker till Rosie. Lite leksaker och godis och sånt. Sen en god lunch och lite shopping i Solna.

Alltid lika kul att shoppa med en kille.
Jag: (håller upp en kofta) Vad tycker du?
Han: Jag vet inte
Jag: Men är det fin
Han: Jag kan inte svara på det
Jag: Nähä. (går och tar upp en annan). Den då?
Han: Den va söt.
Jag: Vad tycker du om den här? (pekar på en tröja)
Han: Tycker bättre om den färgen
Jag: Men själva tröjan, jag ska inte ha en blå
Han: Jag vet inte.

Ungefär såhär utspelade det sig i dom andra affärerna också. Slutade med två koftor från Gina lite underkläder från HM och en super söt lila metallic ballongklänning från Salt.

Behöver lite tjejshopping. No offense.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0