Äntligen helg

Nu ska jag snart logga ut mig för helgen. Så skönt!!

Inte så skönt är att jag ska bara hem och byta kläder sen ska jag iväg och jobba igen. Har i ett svagt ögonblick lovat att hand om trädgården den här veckan. Så nu ska jag åka och plocka äpplen i trädgården sen ska jag baka en blåbärspaj medan Johan klipper gräset. Effektivitet.

Ska ha maten till imorgon. Blir ett knytkalas. Alla ska ta med sig en "varmrätt" och en efterrätt. Vi tar med en bulgurrätt med kräftstjärtar och soltorkade tomater och såklart blåbärspaj. Nu kan vi äta den och inte känna att vi fuskar så mycket med dieten haha.

Äntligen helg!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0