Besta hönpartyt

I lördags åkte vi till Huvudsta för att hämta upp Caro. Hon låg i sängen och anade ingenting. Hennes reaktion var att kasta sig bakåt och gömma sig under täcket. Som tur var hade Erik lyckats lura på henne lite kläder.

Hon fick en jättefin prickig byxklänning med puffärmar och en rosa boa att ha på sig. Och en fin silvertiara i plast med tyll slöja. När hon var klar trängde vi ihop oss fem stycken i baksätet på min lilla bil och åkte till Sophie. Vi satt ute i parken utanför henne och åt champagne frukost. Så gott, gjorde Mimosas och åt baugette med chevre och honung.

Sen tog vi henne till Birkagatan och Birka Events där hon fick spela in Dancing Queen. Vi andra körade bakom. Lät faktiskt jättebra sen när han spelade upp det. Fast vi lät som 20 stycken 12 åringar aka. Barnkören. Ankie ska försöka lägga ut den på youtube sen haha. Efter inspelningen drog vi vidare till Vasaparken för uppdrag och mer skumpa. Hon fick samla pussmärken på kinden, ta foton på och med killar och dricka ikapp. Det var två svensexor där samtidigt som tog sin chans och kom bort till oss. Så kul. Som vanligt var ju killarna värst när de svensexade Erik. Han fick panta burkar i sin vanliga mataffär iförd endast Speedos. Haha.

Vi lyckades ljuga för Caro hela dagen och dumpade henne på tågstationen sen för att hon skulle ta tunnelbanan hem och byta om för en "parmiddag". Egentligen så hade vi alla förberett en massa god mat och var där och väntade på henne och Erik. De blev så rörda att de grät flera gånger. Så söta.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0