Soon to be Mrs.

Sista veckan på jobbet nu. Sen efterlängtad semester i två härliga veckor.

Kan inte riktigt fatta det egentligen. Om en vecka på lördag är jag någons fru. Eller inte vilken någon som helst. Den underbaraste mannen i världens lyckliga fru.

Eftersom jag ljög för Johan förra helgen om att baka bröd gjorde jag det igår. Medan han sov ut smög jag upp och bakade. Gjorde en supergod omelett till honom och en smoothie till mig. Sen åkte han iväg på kostymshopping med Andreas. Jag försökte sitta och titta på TV men det var så tråkigt så jag städade hela lägenheten istället och diskade allt. Vid fyra blev jag klar och var så slut.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0