En sak till

Igår bokade vi hotell för bröllopsnatten!

En sak till på listan är avbockad. Det blir en junior suite på Elite Palace där vi ska bo i två nätter så vi får mysa ordentligt. Plus att de hade ett Love paket som innebar frukost på sängen, champagne och choklad och en tre rätters middag. Längtar så.

Juniorsvit
Den här kommer vara mitt hem i två dagar!!!!

Kan inte riktigt fatta att inom två månader är jag gift med the love of my life. Det kommer lugnt vara den lyckligaste dagen i mitt korta liv. Älskar min Johan och älskar tanken på att vakna bredvid honom resten av livet.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0