Besökstid

Igår var jag först ute och red lite vid lunch, så mysigt. Alla fåglarna kvittrade och det var plusgrader och knappt nån snö.

Sen hem och gjorde supergod tomatsoppa. Mumma. Efter lite övertalning från två håll lyckades jag få med mig Johan hem till mormor o morfar. Ville passa på att träffa dom innan morfar läggs in på sjukhus på tisdag. Plus att han fick någon att titta på kvalseriematchen med. Tänkte på Helena hela tiden. Först om jag skulle messa när AIK gjorde mål och sen när SSK gjorde mål och gick om.

Stackars mammas Leksand ligger dead sist utan några poäng alls. Tråksport.


Kommentarer
Helena

Så jag fick inget alls? :( Men SSK vann så jag va ganska nöjd ändå. Saknar dig gums!

2009-03-16 @ 21:23:34
URL: http://heenamedl.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0