Dumpa honom!

Tycker att det är så kul att de har filmatiserat boken Dumpa honom eller He's just not that into you. I Öret läste vi den här boken och som jag skrattade åt vissa i boken. Den återkommande patetiska tjejen som skulle bortförklara sin pojkväns snedsteg och det slutade alltid med samma svar.

Kommer ihåg att jag hade den framme på soffbordet en gång när Johan kom över när vi precis träffats, han trodde jag lagt fram den där som en pik. Kunde ha varit så men inte. Riktigt så elak är jag inte.

Omslagsbild: He's Just Not That Into You av Greg Behrendt,Liz Tuccillo
Källa: Bokus



Kommentarer
vickan

åhh de e ju boken.. de hade ja inte en tanke på. =) då måste ja se den.

jorå med mig e de finemang.. kom precis hem efter ett spinningpass.. o ja har nog aldrig varit tröttare i hela mitt liv. konditionen e som sagt inte på topp.. :) Livet leker i sthlm ? :)

2009-03-16 @ 18:45:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0