Feltolkning

Har läst en del om folk som missuppfattad texter och låtar och kom precis på en som jag hörde fel på.

Brown girl in the ring heter låter och spelas OFTA på Star FM som alltid står på kontoret.

Jag tyckte jag hörde:
Brown girl in the ring
She looks like a suger cooted gnome

Fast de faktiskt sjunger:
Brown girl in the ring
She looks like a suger in a plum

Tyckte den var konstig från början eftersom de hela tiden sjunger look at that brown girl in the ring... Men sen att kalla henne en trädgårdstomte var väl lite väl att gå över gränsen. Men sugar in a plum? Varför??


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0