Hjärngympa?!

Att shoppa och hitta en snygg bikini är en hel vetenskap.

Först ska modellen hittas. I år funderade jag på bandeau för att jag är lite trött på att bara ha trekantsbikini varje år. Efter det ska en snygg färg väljas. Brun eller färgad? Marin?  Så svåårt!

Det har blivit en vana för mig nu att köpa en ny bikini varje år.Och tänkte vara ute i tid i år så att det inte känns som att jag köper en som alla andra redan har.

Hittade den här Puma bikinin som kan vändas ut och in för att variera överdelen.. Smart.



En mönstrad trekants BH



Eller kanske en blommig...

Så svårt val....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0