Shopaholic

Jag var tvungen att se trailern till nya filmen Confessions of a shopaholic. Läste boken för inte så länge sedan. Var inte helt imponerad kan jag inte säga. Jag tycker inte om att läsa om personer som är tragiska, som hon som shoppar hela tiden och samtidigt får brev från banken om att hennes skuld växer. Hon tar inte tag i problemet att sänka kostnaderna utan försöker istället höja lönen. Inte helt lätt.

Iaf, jag såg trailern och den verkar inte alls vara så lik boken. Iaf inte det jag såg. Vet inte om det är till det bättre eller sämre. Får helt klart bli en hyrfilm tillsammans med tjejerna.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0