Sjukt bra

Bounce var sjukt bra.

Började kvällen med bubbel, take-out mat och vitt vin. Sen åka in till Söder och Orionteatern.

Showen var väldigt annorlunda men de är så sjukt duktiga. Vi undrade om de rökte på när de kom på de olika delarna, det fanns inte alltid en röd tråd.

Nanna, vad är det för nåt du ska se i sommar??



Vi och våra killar är så sociala med varandra. Killarna satt i en lägenhet och vi i en annan. Sen försökte vi få ut dom på Garbo men det var bara Johan som var på. Istället kom Marie och Johanna och gjorde oss sällskap.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0