Vilse i skogen

Igår var jag ute i nya stallet för första gången. Det var rätt många där just då.
Gick igenom var allting var och sen tog jag en ridtur. Började med en vända på galoppbanan och följde sedan efter två andra från stallet när de red ut. Men plötsligt var de bara borta så jag försökte följa spåren. Men det slutade ändå med att jag var helt vilse. Till slut vände jag och red samma väg tillbaka. Gissa om jag var glad att se Tennisstadion.

Får studera kartan ordentligt till söndag.

Det gick väldigt bra igår. Förutom att Eira tyckte att alla löpare var lite läskiga. Och det var en massa såna ute. Jag tror inte jag överdriver om jag säger att vi red förbi minst 20 stycken. Vissa frustade mer än andra och vissa hade läskiga pannlampor. Men så mysigt att lulla runt i skogen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0