Om jag bara hade det

Igår efter en lååång kväll i stallet hann jag precis ut ur duschen och torka håret när Johan och Martin kom indundrandes. Johan pryg som vanligt lät mig inte ens hämta mina mysisar utan fick stanna i sovrummet.

Har alltid så svårt att sova med någon i andra rummet. Det är därför jag verkligen behöver ett större boende. Har påsar stora som Willys kassar under ögonen. Kollade lite på villor och radhus i Spånga. Hittade tre jättefina. Två typ i vår prisklass och ett underbart hus. Vill ha, vill ha nu! Synd bara att jag inte har ens handpenningen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0