Provning

Vilken helg det blev. Jag hade planerat för solbränneförstärkning på landet men istället blev det dagsregn.
Det slutade med att jag och Johan åkte in till Norrtälje. Där köpte vi en blomma till mamma, blev en jättefin rosa hortensia. Sedan hem till Camilla och Fredrik på en fika. Så roligt att träffa Cam, va sjuukt länge sen sist. Har bara blivit telefon hittills. Får bli mer sen i sommar!

Igår åkte jag och mamma direkt från landet ut till Ropsten för att prova min klänning igen. Tog en i samma storlek och sprang in i provrummet. Fick en hjärtattack. Helt plötsligt ramlade den ner! Den var fyra cm för stor över brösten. Men jag fick mitt svar att jag inte gått upp för mycket hittills. Sen fick jag prova min egna fina klänning och den satt perfekt! Mitt stackars hjärta började slå lite igen. Mamma försökte vara lite snäll och säga att den inte var lika svår att stänga som i höstas och att jag hade gått ner. Inget jag direkt tror på men alltid roligt att höra!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0