Jimmy Choo på HM

Idag har jag shoppat Jimmy Choos på HM.

Var smart och åkte till Uppsala för att göra shoppingen. Provade skinnklänningen men hade bara en felmarginal på 1cm innan jag visade bröstvårtan så den gick tyvärr bort. Istället köpte jag en brun/lila skimrande långklänning.

Jag köpte också ett par svarta Jimmy Choo ballerinaskor och ett par svarta rempumps med nitar. Så snyyga! Jag är så lycklig just nu!

Måste säga att kösystemet i år var det bästa. Det var ingen trängsel bland kläderna men fullt av folk på accessoar avdelningen. Men helt klart värt det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0