Var är min julkänsla?

Är så sjukt trött idag. Jag och Johan låg i flera timmar igår och bara pratade i sängen om allt och ingenting. Fast vi kom fram till några saker vi ska göra för att göra vardagen bättre. Vi ska bannlysa mjukiskläder, alltid laga middag ihop på fredagar och ingen TV vid middagen. Det sista var det min TV-tokiga man som sa. Gissa om jag blev förvånad. Får se hur det här går.

Jag har noll julkänsla. Jag vill inte ens julpynta. För de som inte känner mig kanske det här låter normalt eftersom det inte är december ens. Men jag är annars den som planerar julen i augusti och vill börja pynta i oktober så det här är något helt nytt för mig. Hoppas det går bort annars blir det en opimpad lägenhet på julmiddagen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0