Söndag varje dag

Igår var vi på Ikea med Ankie och Ted. Var så mysigt. Johan var lite gladare åt Ikea eftersom han hade en kompis och jag och Ankie gick och mös. Men de ville skynda igenom dom roliga avdelningarna, typ ljusen. Avslutade rundan med en god mjukglass. Mums!

Förstår inte varför alla fasar över att ikea har börjat julpynta. Jag tycker det är bra. Man kan ju inte bli annat än glad när man ser allt det fina pyntet. Och musiken gör mig så glad och varm inombords.



Efter Ikea mös jag och Ankie med chailatte framför Pretty Woman medan Johan och Ted lekte med fotbollsspel. Så mysigt. Vill att det ska vara söndag fler dagar i veckan. =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0