Visning pågår

Hela lördagen gick åt att städa heela lägenheten. Men nu glänser den som aldrig förr. Vi skrubbade köket och badrummet från topp till tå och var helt nojjiga med dammsugaren. Hoppas vi får betalt för resultatet. Träffade mäklaren och lämnade nycklarna igår. Då stod det redan två stycken i porten och väntade. Hoppas hoppas.

Efter visningen ikväll får vi flytta hem igen. Ska bli så otroligt skönt. Saknar vår stora sköna säng. Nu har vi sovit i en 105 säng. En likadan säng som vi började vårt förhållande i och nu fattar jag inte hur vi klarade det. Men vi kunde ju båda konstatera att ingen av oss sov bra då. Längtar till 180 sängen. Mys mys mys.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0