Sammanslagning

Under en tid har jag skrivit en separat och till viss del hemlig blogg som jag nu tänkt sammanfoga med denna. Den började som hemlig för att jag skulle hålla en dagbok för mig själv och mina två betrodda vänner. Men i och med att det kommit ut nu att jag är på det viset, jäser en bulle i ugnen, med barn, gravid och alla andra synonymer som finns för detta tillstånd är den inte längre hemlig och det är jobigt att skriva två samtidigt.

Den som är intresserad av innehållet i den andra kan följa länken här: joanne.blogg.se/tvablirtre


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0