Kalas

I helgen hade vi två stycken kalas. På lördagen kom släkten över på fika och Matilda och Oskar lekte med Agnes. 
 
På söndagen kom Matildas två bästa kompisar från dagis och den enas storebror på kalas. Det fikades och lektes hej vilt. Matilda var lite hängig och ömsom ledsen ömsom lekfull. Men kändes ändå lyckat. 
 
Oskar fick inte vara med på det andra kalaset. Dels för att Johan gärna slapp men också för att han säkert bara hade fått en massa nej och det skulle blivit bråk. Istället fick han leka med sin bästis, morfar.
 
Han ÄLSKAR sin morfar. Han lyser upp när han hör honom och ska genast upp i famnen. I lördags när de skulle hem gick han fram och upp till morfar sen gick han bara förbi mormor. Han är verkligen morfars pojke. Och Matilda är just nu pappas flicka. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0