Flytthjälp

I lördags hjälpte vi bror att flytta in i sin nyköpta villa. Den var verkligen jättefin, jag vill också flytta till en villa. Men får sitta i vår tre tills grynet blivit för stor för den eller om vår familj växer ytterligare.

Satt ensam med Annas familj ett tag och fick höra alla historier om henne och dem. Det var väldigt roligt. Och de är alla så söta. Fick lite gravidtips från Annas mamma. Hon hade alltid haft kex bredvid sängen som hon åt när hon vaknade för att inte må illa. Men nu är jag *peppar peppar* inne i en bra period igen. Det var bara i lördags som min kropp hade lite egna åsikter. Min frukost fick inte vara kvar och jag hade lite obehagskänslor och ömhet hela dagen.

Det jobbiga nu är att jag vill ut och gå på morgonen innan frukost men då måste jag äta någonting annars blir jag alldelles för hungrig innan jag kommer hem igen och blir illamående av det. Försökte med att äta en banan men att äta en varje morgon blev för mycket. Vet inte riktigt vad jag kan äta annars som mättar lite men som går fort.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Joanne - Tvåbarnsmamma innan 30

RSS 2.0