Lite större ändå

Gav mig ut i sällskap av mina underbara tjejer på en shoppingrunda. Hade redan bestämt mig för att köpa nya BH:ar eftersom alla mina börjar bli lite trånga. Hade varit duktig och tagit mina mått innan och gav mig ut på Lindex och plockade famnen full. Det var först när jag började prova som jag märkte att det var fel men med lite hjälp av H lyckades jag hitta rätt storlek. Numera har jag 75B! Så stolt... har alltid drömt om att vara en B och äntligen slog det in. Synd för mig är att det är en av de populäraste storlekarna så det var utplockat men hittade fyra stycken till slut. Men upptäckte hemma sen att två var likadana. Oops.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Joanne - Tvåbarnsmamma innan 30

RSS 2.0