Måttbeställd

Samtidigt som jag mäter och väger in älsklingen i hans kamp mot kilon gör jag det samma för mig själv, fast motsatt. Jag tar mått på mina bröst och på magen varje söndag nu för att se om det händer något. Har bara gjort detta i tre veckor för att jag konstant sköt upp och glömde bort det förut.

Än så länge har det inte hänt något. Mina kilon vägrar röra sig uppåt utan ligger fortfarande farligt nära 49,0. Har pratat med en barnmorska som sa att det inte borde vara farligt eftersom bebben tar all näring den vill ha först och lämnar mig resten. Måste bara komma igång med att äta fler mellanmål men det är svårt eftersom jag inte har någon aptit. Mitt midjemått har ökat lite under de här veckorna, med lite menar jag typ 2 cm.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Joanne - Tvåbarnsmamma innan 30

RSS 2.0